vrijdag 12 juli 2013

Eerste kerstkaart

Welkom Yvonne B. op mijn blog.

Deze week zaten we weer gezellig bij elkaar in het buurthuis kaarten te maken, waarbij we kant en klare pakketjes konden kopen om te maken.
Deze kerstkaart (voor mij de eerste dit jaar) is gemaakt met mallen van Marianne Design (LR0242, Col1330, Col1326 en Col1329). Wat zijn ze leuk die nieuwe collectables.
For you
De hartjes op deze kaart zijn ook van Marianne Design (Col1306), de bloemen zijn geponst met de Floralponsen Nellie Snellen en het 3D-plaatje 'summer owls-1' is van Marianne Design.

Clematis
Het 3D-plaatje voor deze kaart is van Mattie, Dainty Dutch van Cheery Lynn is gebruikt voor de rand, en de vlinders zijn (denk ik) van Joy Crafts.
 

7 opmerkingen:

  1. prachtige kaartjes heb je gemaakt Carola.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjee...je hebt aantal kaarten gemaakt. erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Carola jij bent druk geweest, leuke kaarten heb je gemaakt
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carola,
    Wat heb je leuke kaarten gemaakt, ik vind je paarse tuinkaartje heel erg mooi..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten, Carola, alledrie erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Carola, jij hebt niet stil gezeten, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...