zondag 26 mei 2013

Vogeltjes

Deze kaart met vogeltjes doet mee met de challenge voor 'Just a Note'. Eigenlijk had ik deze kaart ook gemaakt voor de Ton-sur-Ton challenge van 'Crazy for CAS' maar hij is nu niet bepaald 'CAS' geworden. Daar zal ik dus nog een andere kaart voor moeten bedenken.

De mallen die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design CR1214, LR0204, LR0205 en LR0206 en van Joy! de kleine bloemetjes 6002/0181. Verder zijn er een aantal bloemetjes en blaadjes gestanst met de Floral punch van Nellie Snellen. Het vogel/tekst achtergrondje heb ik met bruine inkt gestempeld en de gehele kaart is afgewerkt met distress en strass-steentjes.
De binnenkant van de kaart heb ik nog even zonder tekst gehouden.
 

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Carola. Fantastische mallen heb je gebruikt. En de kleuren zijn warm, beetje herfsttinten vind ik, helemaal gepast bij de temperaturen buiten.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, Carola, heel mooi die warme tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje en aan vogeltjes ontbreekt het niet ;-)
    Leuk dat je meedoet met de challenge op ons blog.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie vogeltjeskaart heb je gemaakt, Carola..
    Leuke mallen en een prachtige stempel, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart ,
    Mooie kleuren daar houd ik van !

    Fijne avond van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart prachtige kleuren

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...