woensdag 14 november 2012

Julgodis askar

Challenges
Jar har gjort tre askar med julgodis. Schablonen hämtade jag från blogg: http://www.hobbyjournaal.nl/downloads/
Med en Die från Santas Worskhop stansade jag 3 fönster ut papper från Reprint. Bakom fönster klistrade jag mika-folie.
Texten på tagen skrev jag ut och stansade jag med en rund Die.

Ik heb 3 verschillende doosjes gemaakt voor kerstschuimpjes. Het sjabloon voor deze doosjes komt van Hobbyjournaal, het papier is van Reprint.
Met een mal van Santas Workshop heb ik 3 vensters gestanst, hierachter heb ik mika geplakt.
De teksten op de tags heb ik geprint en gestanst.

Snöflinga lock skär jag ut med Silhouette.
Överiga material: Stor och liten Snowflake punchar (Martha Stewart), band, perlor.

De sneeuwvlok in de deksels heb ik gesneden met de silhouette.
Overig materiaal: grote en kleine sneeuwvlokpons (Martha Stewart), band en parels.
Runt fönstren klistrade jag könstsö, på andra 3 delar gjorde jag en 3d-bild (klippark Nel van Veen).
Överiga material: band, perlor.

Rond de raampjes heb ik kunststneeuw geplakt en op de andere 3 delen een 3D-knipvel (Nel van Veen).
Overig materiaal: band, parels.

Blommorna stansade jag med Floral punchar (Nellie Snellen) och Pointsettia Dies (Magnolia Doohickey's).
Kanten av locket stansade jag med Lace-punchar (Martha Stewart).
Överiga material: Die Snowflake (Marianne Design), band, perlor.

De bloemen zijn gemaakt met de Floral punches (Nellie Snellen) en een Pointsettia mal van Magnolia Doohickey's. De rand van de deksel is geponst met de lace-pons van Martha Stewart
Overige materialen: mal sneeuwvlok (Marianne Design), band.

10 opmerkingen:

  1. Zo'n prachtig doosje met kerstschuimpjes zou ik wel onder mijn kerstboom willen vinden,wat heb je dit prachtig gemaakt Carola,het ziet er zo gezellig uit.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carola,
    Wat schitterend gemaakt is dit..ziet er super uit...mooie doosjes..papier en versieringen...mijn complimenten..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie!!! Wat een mooie vorm en schitterende details!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke doosjes, zeer decoratief. Leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende doosjes Carola.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige doosjes zijn dit geworden; die wil ik wel onder mijn kerstboom vinden. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Carola ,
    Wat leuke doosjes zeg ,mooi gemaakt en de inhoud
    is vast ook wel in te nemen .

    Groetjesss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW, ziet er super gaaf uit, Carola!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie doosjes zijn dit. De inhoud vind ik ook erg lekker....
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van november.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Carole
    Great boxes - Thanks for sharing the link.
    Greetings from Germany - Not as cold as you yet though only -4.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...