dinsdag 2 oktober 2012

Merry Christmas

Vandaag weer een 3-tal kerstkaarten gemaakt.

Easel-kerstkaart

Het papier is van Studio Light, de bloemen en bladponsen Nellie Snellen.
Gebruikte mallen van Marianne Design (LR0136, LR0147, LR0135) en Nellie Snellen (incire flower).
Stukje pompom-lint van Marianne Design.
De boompjes zijn bewerkt met 3D-snow effect, de ijspegelrand is de tegenoverliggende rand na stansen, deze heb ik geëmbost. De tekststempel heb ik wit geëmbost.
 

2x Kerstkrans

De layout van deze 2 kaarten had ik over van de bingo-challenge (Mi Cas es su Cas), de eerste mocht niet medoen omdat deze gestanst was (kwam niet in het bingorijtje voor) en de 2e vond ik eigenlijk niet mooi met de stempel, maar om ze nou zo weg te gooien was toch ook zonde.

Uit de witte kaart zijn 4 vierkantjes gestanst c.q. gesneden met wit kant erachter.
De kransen zijn gemaakt met de sneeuwvlokpons (Martha Stewart), waarbij de 2e krans bewerkt is met 3D-snow effect.

5 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaarten heb je gemaakt die krans is erg origineel
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een schitterende kerstkaarten gemaakt Carola,ik ben echt blij voor mezelf dat ik je ben gaan volgen,wat maak jij prachtige kaarten zeg,mooie ponsen van Martha Stewart hè
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow 3 schitterende kaarten Carola, super mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, weer 3 prachtige kerstkaarten erbij, Carola!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Carola,
    leuk dat je volger bij mij bent geworden.
    ik heb even op je blog gekeken, jij maakt zeer leuke creaties.
    die lay-out met de bubbels is erg leuk net als die winterlayout.
    dat dit heeft gewonnen verbaast mij niet.
    de kerstkaarten zijn schitterend. en de kerstkransen wat een mooi idee!.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...