maandag 25 juni 2012

Metaaltape Art

Een paar keer heb ik een workshop Metaaltape Art gevolgd, deze techniek is hier in Zweden heel populair.
Je kan van alles bewerken: lege doosjes, blikjes, fotolijstjes, kaarten, tags, bloemen, omslagen voor agenda's of (notitie)boekjes: teveel om op te noemen.

Ook je kaarten of scrapbook-layouts kan je decoreren met bijv. metaaltape bloemen of maak je eigen charms!.

Deze techniek is niet moeilijk en ook leuk om te doen met kinderen.

Mijn eerste project was het maken van een tag:

Ik vond een oude "kodak"doos waar panoramafoto's in hadden gezeten. In deze doos passen perfect mijn peel-off stickervellen. Om de doos steviger te maken (en omdat het natuurlijk leuker staat) heb ik deze bewerkt met metaaltape.

Omslag van een notitieboekje

Nog een tag met een vlinder

Bij deze kaart heb ik de sleutel en een "charm" gemaakt van metaaltape.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...