vrijdag 29 juni 2012

Lift challenge #19

Vanmiddag vond ik dit blog en zag deze leuke challenge. Ik dacht ik kan nog net meedoen en op de valreep heb ik deze kaart gemaakt:
~ Cardstock wit en creme
~ Designpapier van behangpapier
~ Mallen: Doily round CR0168 en Butterflies LR0158 (Marianne Design),
   Scallop circles (Spellbinders), Label (Joy)
~ Randenpons Doily lace (Martha Stewart) en bloemponsjes
~ Diverse stempeltjes
Het stikwerk was nieuw voor mij maar erg leuk om te doen. Weer eens iets anders.


4 opmerkingen:

  1. Nou erg mooi voor een eerste lift!!
    Mooie kleuren het papier! Stikwerk ook top!
    Dank je wel voor het meedoen bij de liftchallenge, en tot een volgende lift!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan Carola, wat een mooi kaartje! Leuk dat je iets nieuws hebt uitgeprobeerd! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je ons hebt gevonden joh. Je lift is super! Gave kleuren en je stikwerk is razend knap, en dat was de eerste keer zeg je? Knap!
    Bedankt voor het meedoen Carola.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je de weg gevonden hebt naar ons en hopelijk doe je vaker mee. Mooie liftkaart en inderdaad mooi stikwerk. Ook d vorm van de labels vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...