maandag 25 juni 2012

Carrouselkaart

Tijdens het scrapevent heb ik deze carrouselkaart gemaakt. Ik dacht dat red ik wel in 2 uurtjes maar hier zit 4,5 uur werk in. Gelukkig hadden we het hele weekend. 
De kaart kan worden ingevouwen, vastgezet met een strikje, en wordt opgeborgen in een doosje. Helaas is het doosje wat ik erbij had gemaakt zoekgeraakt en heb ik er geen foto van.


2x per jaar wordt er een groot scrapevent georganiseerd in SkellefteĆ„ (Zweden). 
Op zaterdag 09.00 - 23.00 en zondag 09.00 - 16.00 zitten zo'n 100 dames gezellig bij elkaar te scrappen.
Er zijn stands waar materialen gekocht kunnen worden en de deelnemers kunnen meedoen aan diverse workshops. Ook zijn er wedstrijden waarbij leuke scrap-prijzen te winnen zijn.
Dit jaar (februari) was het minder druk dan anders, buiten was het -38 ! maar dat weerhield ons er niet van om toch te gaan!





De tafel van mijn dochter en ik

 Beoordeling diverse wedstrijden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor langskomen en het achterlaten van je berichtje.
Thank you for stopping by to leave me a comment.
Groetjes / Greetings Carola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...